Thursday, July 14, 2011

සත් දිනක වරුණ..

නිකම් ඉන්න වෙලාවට බ්ලොග් එක ලියන්න ගත්තට පස්සේ මට සැහෙන්න සතුටක් දැනුන අද වෙනකොට. මොකද කියනවනම් ගොඩක් දෙනෙක් මේ වෙනකොට මගේ බ්ලොග් එක පැත්තේ කරක් ගහල තියනවා කියන සීතල ආරංචියෙන් මාව කූල් වෙලා ගිය නිසා. ලියන්න පටන්ගෙන දවස් 7 යන අද දවස වෙද්දී මගේ බ්ලොග් එක 10 දෙනෙක් කියවන තැනක් වෙලා. තව ගොඩ දෙනෙක් ආව ගියපු පිය සටහන් තියනව මගේ බ්ලොග් එකේ. ඉතින් අර මම කිව්ව වගේ තුන්වෙනි ලෝකේ රටක ඉදල පොත් ගහන එක කොහොම වෙතත් එකපාර හිතට එන අදහස අරන් තමන් වගේම අදහස් තියන ගොඩක් දෙනෙක් ගාවට යන්න තියන මේ ක්‍රමේට මම ගොඩක් කැමති.

බ්ලොග් එක ලියල පලවෙනි පොස්ට් එක දැම්මේ නිකම් ඉන්න එකේ කම්මැලි කමට වගේ. නමුත් ඔයාලගේ මේ පිය සටහන් මව තව තවත් ලියන්න පෙලබුව කිව්වොත් එක බොරුවක් නෙවෙයි. ඒවගේම තමා  දුර රටකට වෙලා ඉදගෙන සිංහලෙන් කතා කරන liyana එක ගොඩක් හිතට vadina deyak. 

එහෙමනම් තමන්ගේ බ්ලොග් එකට ගොඩවැදුන ඒවගේම එක කියවල කොමෙන්ට් කරපු අයට වගේම ෆලොවර්ස්ල විදියට තමන්ගේ නම එකතු කරපු හැමෝටම බොහොම ස්තුති කියල කට පුර කියන්න ක්සැන්ඩරයා කැමතියි. බොහොම ස්තුති ඔය කට්ටිය හැමෝටම.   

6 comments:

  1. තමන්ට හිතෙන දේවල් ඔහේ කොටලා දාන්න. අපි කවදත් කියවන්න එනවා. හරබර සාහිත්‍ය සම්භාව්‍ය දේවල් ලියනකොට කලින් කියලා ලියන්න. මොකද ඒවා තේරුම් ගන්න ගොඩ වෙලාවක් යනවා. :)

    ඒ නිසා රසවිඳින්න පුලුවන් හරවත් සරල මොනාහරි ලීයමු. රටින් පිට ඉන්නකොට ඒ රටවල් වල අත්දැකීම්, අපේ රටේ නැති දේවල්, තමන්ගේ අත්දැකීම් වගෙ දේවලුත් ලියමු.

    ලියනකොට එකමරාමුවකට කොටු නොවී ලියන්න. එතකොට ගොඩක් ලස්සන නිර්මාණ බිහි වේවි. :)

    ReplyDelete
  2. මල්ලි පොඩි උනාට අදහස් ටික නම් මාරු. බයවෙන්න එපා මටත් ඔය සම්භාව්‍ය ඒවා පොඩ්ඩක් ඇලජික්. :-) (ඔක්කොම දේවල් නෙවේ)

    ReplyDelete
  3. හ්ම්ම්...ලියන්නකො බලන්න ඔහෙ වෙන රසවත් සිදුවීම් එහෙමත් ඇතිනේ.අපි එන්නම් කියවන්න.

    ReplyDelete
  4. :D :D
    මට තියෙන පස්නෙ නම කියවන්න අමාරුයි නෙ :D
    ක්සැන්ඩැර්

    ReplyDelete
  5. ඇලෙක්සැන්ඩර් කියන එකේ ඇලෙ කෑල්ල කපල ක්සැන්ඩර් කියන්න ලේසියිනෙ !!

    ReplyDelete
  6. ඊට වඩා නරකද ඇලේ කිවුවොත් ??

    ReplyDelete